Tuesday 24 October 2017

Test Driving Doom en Hitman demo op Playkey

We hebben onlangs over Playkey in het nieuws gehoord, vooral het artikel van TechInAsia. Maar niet iedereen is ervan bewust dat PlayKey.io hun product heeft ontwikkeld en sinds 4 jaar hun game streaming service heeft uitgevoerd. De game streaming service van PlayKey is op Playkey.net en partners met Steam voor gamers om hun spelletjes te spelen van Steam on the Playkey.net gaming servers. Ze hebben 90% van de topspellen in huis. Dit biedt een playkey gamer veel keuzes.
Net als in de belegger heb ik me al een tijdje de PlayKey game streaming getest, maar ik ben een beetje bezig geweest en heb de gaming client niet geïnstalleerd. Gelukkig heb ik het weekend de kans gehad om de client te downloaden en te installeren en een account te maken met PlayKey.net en Steam. Terloops, mijn locatie is op dit moment in Singapore; ver weg van alle Playkey Nvidia servers in Europa of VS.
De installatie is makkelijk en kostte me nauwelijks 5 minuten om alles op te halen. De client software van PlayKey is verrassend licht en is slechts 31,8 MB. Tegenwoordig spelen bureaubladspellen, het merendeel van de spelsoftware is in GB en niet MB. Al lang geleden heb ik een spel gezien met minder dan 1 GB harde schijf nodig.
Mijn setup is een oude Macbook Pro 13 inch die ik in 2013 heb gekocht. Ik heb geen Ethernet-poort dus ik gebruik mijn wifi-verbinding om de demo games op Playkey.net te testen. Dit is zeker niet eerlijk voor Playkey, maar ik was aangenaam verrast door de prestaties van de games die ik speelde.


Ik heb Doom en Hitman op het PlayKey.net systeem geprobeerd. Dit zijn de demo games en er zijn ongeveer 6 demo games op het systeem dat u kunt proberen om de kwaliteit van de gaming ervaring van PlayKey te bepalen.
Bij de eerste verbinding was de login snel en ik werd snel met het Steam login scherm gepresenteerd. Bij inloggen naar Steam, werd ik direct naar het Doom hoofdscherm gestuurd. Dit was onverwacht, want er was geen lag en ik was direct in het spel!

Bekentenis hier. Ik ben geen serieuze gamer en moest wennen aan sommige van de controles voor Doom. Ik heb in de jaren 90 de originele versie van Doom gespeeld (ja dat is hoe oud ik ben) en nog steeds veel van de controles onthouden. De graphics waren geweldig en de monsters waren te snel voor mijn oude klompen; kun je ze vertragen alsjeblieft ?? De graphics waren geweldig, ondanks dat ik een wifi-verbinding gebruikte en de enige jerkiness die ik meegemaakt was, was toen de speelfilm werd gespeeld. Anders dan was het spel bijna onberispelijk en het spelkarakter volgde mijn toetsenborden met bijna geen vertraging. Ik voelde dat ik Doom met mijn speelcomputer naast me speelde.

Het volgende demo spel dat ik probeerde was Hitman. Evenzo is het laden van het spel foutloos en het voelde me alsof ik het spel met een bureaustelsel naast me speelde. Ik heb de bewegingscontroles getest en u kunt zien uit de youtube video hieronder dat het zeer responsief was. Vanuit het punt van de toets op de toets van de Hitman-karakter, was er vrijwel geen lag. Dit is met een wifi-verbinding die u denkt. Als ik een Ethernet-poort gebruikt, weet ik zeker dat de besturingselementen nog meer responsief zijn.
Uit de twee spellen die ik heb getest, ben ik erg onder de indruk van het schijnbaar nulspellende spel en ik denk dat dit waarschijnlijk is waarom Playkey tot op heden 100.000 gamers kan bereiken en nog steeds groeit. Met de ICO en de ontwikkeling van het PlayKey-ecosysteem, zien we de groei van Playkey-servers over de hele wereld, en zelfs beter kwaliteitsspel. Ik anticipeer op Playkey ecosysteem en ik zal ook bij hun ICO aansluiten als onderdeel van hun mijnwerkers ecosysteem.
Website: https://playkey.io
Whitepaper: https://cdn.playkey.net/img/playkeynet/ico/Whitepaper.pdf

Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1048360
  
 

No comments:

Post a Comment